פרסום באתרי היכרויות

פרסום באתר היכרויות – לאיזה תחומים זה מתאים?

כפי שיודע כל איש פרסום, אחד הדברים החשובים ביותר בכל מסע פרסום הוא להגיע אל קהל היעד מכמה וכמה כיוונים ודרכך כמה וכמה ערוצים. כדוגמא, אתם רוצים שבבוקר יפגוש אתכם הלקוח בפרסומת בטלוויזיה או ברדיו, בצהריים הוא יראה מודעה שלכם ברשת החברתית ובערב הוא יתקל בכם באתרים שונים בהם הוא גולש. אחד הערוצים שזוכים לעדנה רבה בתחום הפרסום הוא התחום של אתרי היכרויות ולא בכדי. אתרי היכרויות מושכים אליהם למעשה אנשים שניתן לאפיין אותם בקלות רבה מאוד – אנשים פנויים שמחפשים אהבה, בדרך כלל צעירים ואשר מצויים בתוך תחושה של חוסר אותו הם מנסים להשלים דרך אתרי ההיכרויות.

פרסונה שיווקית בעולם הפרסום

אבל הערך של פרסום באתרי היכרויות הוא הרבה יותר גדול מאשר הידיעה שמדובר ברווקים צעירים. באתרים אלה מספקים חברי האתר את כל הפרטים האישיים שלהם ובכלל זה מין, גיל, עיסוק, תחומי עניין, תחביבים, מקום מגורים, מקום עבודה וכן הלאה. הפרטים הללו משרתים את חברי האתר בתהליך חיפוש האהבה שלהם ובמקביל משרתים גם את אנשי הפרסום בכדי להבין מי עומד מולם, מה מעניין אותו ואיך נכון לפנות אליו. לאוסף הפרטים הללו קוראים פרסונה שיווקית ולכל מותג ישנה פרסונה אחת או יותר, סביבן הוא ממקד את מאמצי השיווק והפרסום שלו.

למי מתאים פרסום באתרי היכרויות?

ככלל, פרסום במסגרת אתרי היכרויות יכול להתאים לכל מותג ולכל בית עסק, שכן באתרים אלה מסתובב חתך מאוד מייצג של האוכלוסייה. יחד עם זאת, ישנם מותגים ומוצרים שמעוררים עניין רב יותר אצל חברים באתרי היכרויות. מותגים אלה כוללים למשל מותגי אופנה, מותגי בילוי ופנאי, מותגי התפתחות אישית ומקצועית, מותגים שפונים לצעירים וכדומה. אבקת כביסה למשל פחות מתאימה לפעילות פרסום במסגרת אתרי היכרויות אך אין זה אומר שהיא כלל לא אמורה להיות שם. לעומתה, פרסום של הזדמנויות קריירה או מקומות בילוי באזור המגורים של המשתמש, יכול לייצר אימפקט משמעותי ותוצאות מצוינות.

ניהול הפרסום בצורה מקצועית

בכל מקרה, הדברים שהבאנו בפניכם בשורות שלעיל הם מאוד נקודתיים וחלקיים לעומת הידע הנרחב והגישה הרחבה שיש ליישם כאשר ניגשים אל משימת הפרסום של העסק. אם אתם רוצים להפיק את המקסימום מהתקציבים שאתם מעמדים לטובת פרסום העסק, אתם רוצים לעשות את זה בצורה מסודרת בסיוע גורם מקצועי המתמחה בתחום הפרסום ויודע לנתב את פעילות הפרסום כולה בין כלל הערוצים הרלוונטיים.

שירותים נוספים